sug

skickar folk 0400 skiten för att driva mig till vansinne eller? för jag tror närmare bestämt att varenda en av mina tjejkompisar skickade den där skiten till mig. avgå, sånt suger. VEM BRYR SIG? eller det mest sorgligaste, vem e så jävla desperat att den skickar sånt skit? nej, stick bara.

memories never die, foooh life L.i!!!!!!

linnea och ellinor, är på hem väg från villa i västra jakan. en sen sommar natt, och allt är på topp, dom går den långa biten till hummelmora. tar lång tid, och vägen under ellinors fötter är inte alltför stabil, så det tar ett tag. sen kommer dom till 123, då ellinor frågar linnea, "varför tog vi inte nattbussen?" jo, för att vi är dumma i huvudet blir svaret.. så har vi gått hela vägen, och inte haft en tanke på den så kallade nattbussen. ännu lite senare kommer tjejerna på att dom inte hade varken busskort eller pengar, så det hade kvittat. ^^

värsta är att vi skulle förmodligen varit lika dumma om det hade hänt i helgen...



Kommentarer
Uran

FUCK YOU! :P
Du skickade också vidare skiten!!!
Dubbelmoral 4-life! :D

2007-11-08 @ 03:50:09
Elli

alla skickade vidare skiten!!! Nea också, men bara till folk utan för järfälla..

sant, som skrivet.. vi skulle gjort tabben än idag.

2007-11-08 @ 10:22:03
URL: http://dome.blogg.se
m

hahah skickade du själv vidare den
när du skriver sådär? hahaha "vem e så jävla desperat att den skickar sånt skit?" DUUUUUU?! hahah peace bror!

2007-11-08 @ 12:45:13
URL: http://mvn.blogg.se
linnea

SKÄMTAR NI?!?? JAG SKICKAR INTE SÅN DÄR SKIT!! ska spara mina skickade och spotta er i ansiktet!!

2007-11-08 @ 15:36:54
m

haha jaja nea, det är lätt att radea skickade sms hahaha :D

2007-11-08 @ 20:02:29
URL: http://mvn.blogg.se
linnea,

hade fullt på sms skiten idag, och hade många fler skickade, men jag tog inte bort skiten för att NI SKA FÅ SE!!

2007-11-08 @ 21:11:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0