sooova?

nu sitter man gär halv 2 på natten och bloggar? jag somnade när jag kom hem från jobbet eller lite efter, jag somnade när jag kollade på "ranking the stars" runt 18.30 sen vaknde jag vid 22m sen låg jag i sängen vid 12 och skulle sova sen har jag bara legat och glott och försökt sova, jag har tänkt dom sjukaste sakerna, som jag inte kommer nämna här, det kommer svida i folks ögon. Uran kom hem från Kosovo idag iaf..helgen har vart tråkig utan honom faktiskt haha...Imorn är jag iaf ledig från jobbet men jobbar tis,lörd,sönd. 
Jag funder på att åka till Vällingy imorn, tidigt..har inte vart där på länge..nu pratar vi om vällingy centrum.
Min katt mjauar för han får ingen uppmärksamhet..den äldsta katten alltså. Hans bollas ska tas bort snart, stackarn haha. Nej nu ska jag spela towerbloxx på ansiktsboken eller nej det ska jag inte alls. Jag ska sätta på en skön film eller kolla på 2½men eller Miami ink..
Sov gott!

// M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0