skyes are turning gray

jag hatar killar..eller inte hatar, det är det bästa gud (om han nu finns) skapat. Men killar tänker fan med jag-vet-inte-vad! jag blir så jävla irriterad över att det inte finns några bra killar?
Jag är trött på skiten..det kan även vara så att det är jag som är så rädd för att släppa in någon så den pallar inte längre? så vart det med m och det var mitt eget fel det vet jag, man vill alltid ha det man inte kan få. varför?
Man njuter inte av livet lika mycket som man borde göra? man ska njuta och ta lärdom av varje sak ist för att sitta och grubbla på saker och ting dag in/ut. Aja skitsamma börjar bli deep talk nu när det gäller känslor vilket jag hatar!
Idag efter jag vart i skolan gick jag till centrum med cilla, gick sedan hem till uran och spelade guitar hero, haah jävligt kul måste jag säga..jag börjar bli grym, nästan iaf.
Snart är det dubbel av Grey's Anatomy, och jag älskar det!


" i will never let you fall, i stand up with you foverver, I be there for you through it all, even if saving you, sends me to heaven"

// M

image51image52



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0