på tal om ingenting..

Linnéa är och gibbar på IO med sina kära killkompisar. vad ska det blir av denna brud en vacker dag?

M'vn säger:

asså snart lägger jag mig ner och sover-------

linnea, säger:

neee

linnea, säger:

håll mig sällskap babe

M'vn säger:

ja jag vet att jag är sjukt underhållande/rolig/sexig/snygg..men jag måste få min skönhets sömn =)

linnea, säger:

hahah

linnea, säger:

det e du

kvällen har vart konstig, jag håller på att bli sjuk..inte bra.
madde sprang för för livet idag, aldrig sett henne springa så fort..seriöst. Och jag har endå känt henne i 2-3år..shit känns som längre. Men det var kul, jag fick mig ett gott skratt.

Godnatt folket



Kommentarer
linnea

din sopa, du har ju ändrat konversationen!

2007-11-01 @ 15:15:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0