ms nothing

här var det liv i luckan..katterna spriner och jagar varandra som aldrig förut och jag känner på mig att jag inte kommer få mycket sömn. Just nu skriver jag bara för att skriva, har inte något vettigt allt att säga nästan, allt är bara massa känslor och jag hatar att skriva om sådant, men endå gör jag det endå..jag vet.
man måste tänka outside the box ibland som det heter...och det gör jag just nu. Jag är så sur på dig, men vet endå inte vad jag säga? du tänker inte med huvudet iaf och du har gjort bort dig, mään.
Jag har suttit och nött ken ring i 1h nu..lyssnde på honom mkt för någon månad sen, sen lyssnade jag sönder alla låtar, du råkade jag av misstag trycka upp en låt av honom och kom och tänka på att han är  jävligt bra!
Man blir glad av att lyssna på hans låtar, man blir helt speedad och vill göra något fuffens som det hette en gång i tiden.

Vissa människor är bara helt tokigt bra och jag uppskattar er så mycket!

// M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0