live life

nu sitter jag hemma och håller på att somna vid datan..förstår inte hur jag kan vara så trött när det enda jag gjort är att sovit hela förra veckan?..aj,ja på jobbet gick det bra idag iaf, inte så mycket folk vilket som var skönt.
Står i jakan och väntar på bussen så kommer linnéa&madde sen när vi står där så kommer sanela från tågen, komiskt. Imorn har jag praktik och jag orkar inte/vill inte/tänker inte..jag får verkligen ångest när jag tänker att jag kommer få göra om hela skiten. Man måste vara där 3v. för att få godkänt jag har vart på praktiken i 3 dagar...schyyy ;)  Min låtsaspappa eller vad man nu säger (levt med honom i 7år) fyller hela 30år idag. Hipp Hipp HUURRAA för honom, han stack till Tallin med mamma idag dom firar 7år också eller något sånt så nu är jag ensam hemma tills tisdag (bröder är iofs hemma men). Han tycker jag iaf om mycket, han har vart som en pappa för min del eftersom min pappa inte är inne i bilden längre..och det är ju allitd han som funnits där om det är något.. Aja nog om det!
Faaaaaaaaaaan jag som skulle kolla på Fridays night lights och nu har jag msisat 30 min, satans skit! det är typ mitt favorit program på söndgagar om man kan säga så...stört bra iaf!
Nej nu ska jag lägga mig i carrans säng och njuta över att jag ska sova där i 3dagar.. höhöhöh

hörs&störs.

(fan vad man tappar läsare av att inte blogga ofta)

// M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0