lista :D

JAG ÄR:
Blyg: jaaa
Smart: haha inte sissådär
Långsam: nääe
Stressad: alltid
Tålmodig: har tomten skägg?
Djup: ibland, ja
Öppen: bara för närmsta tjekompisarna
Ärlig: oftast, ja
Positiv: beror på
Rolig: jag tror det haha
Ansvarsfull: jaaa

JAG HAR
Svikit en kompis:
Aaa
Förlorat en bästa vän: yes.
Sagt att jag älskar en kompis: Ja
Sovit med en killkompis: jajamänsan
Sovit med en tjejkompis: finns det nån som inte gjort det?
Pussat en av samma kön: Japp
Slagit en kompis: Aaa tror det faktiskt
En kompis som vet allt: faktiskt inte
Berättat hemligheter: beror på vad det är för "hemlis"

JAG HAR
Blivit sårad:
Ja
Haft stadigt förhållande: Ja
Krossat någons hjärta: Mmh
Gett någon ditt hjärta: absolut.
"Playat" någon: nej? eller alltså typ 5an ;d
Sagt att jag älskar någon och menat det: sjävlklart!
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: jag vet faktiskt inte..


FAVORIT:
Pryl: music is life.
Film: många många,
Bok: Snabba cash
Lärare i skolan: helene?
Plats: Thailand
Dricka: Cola på burk.
Ha på mig: huvtröja

JAG HAR
Opererat mig: Näe
Cyklat omkull: jajamänsant
Sjungit i duschen: alltid
Fobi för något: fötter! usch!
Sett någon dö: njäe
Varit på begravning:  Aaa
Sagt att jag hatar någon: x antal gånger.


// m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0