kat von D

oh vad irriterad jag blir..skrev nyss ett inlägg sen när man förhandsvisar det sen går tillbaka så är det borta, och nej det har inte sprats unger kategorin "inlägg" bara bilderna som hörde till inlägget är kvar. blogg.se gör mig helt galen ibland...  Anyway, en av mina störta drömmar var förut att åka till Miami och besöka Miami Ink och bli tatuerad av Ami jones eller Kat von D..till min fasa har jag nu sett att Kat fick lämna "miami ink" för att det ine fungerade längre enligt Ami..Kat stack till L.A där hon nu har sin enga tv-show "L.A Ink." Ami fick en fet tillbaka och what goes around comes around mina vänner..
Iaf Kat von D är så grymt äckligt jävla bra på det hon gör och jag beundrar hennes ännu mer än så..Hennes tatueringar blir alltid lika jävla snygga vare sig det är en döskalle eller en häst som springer på en åker. Hon har själv jättemånga tatueringar och jag brukar tycka det är fult, men på hennes kropp är det allt utom fult..
Jag var inne på hennes hemsida nyss och fann det här

"As far as pricing is concerned, there is a $500 minimum per client.
Portrait pieces begin at $1000 per piece, and final pricing is based on size, detail and placement."

Alltså, mini pris per kund är 500 dollar

1 dollar (i dagsläget) = 6.79289 SEK
500 dollar = 3396 SEK
1000 dollar = 6793 SEK

Kostar alltså drygt över 3tusenlappar att bli tatuerad av henne..billigt pris enligt mig för att hon ska tatuera en.
Innan jag fyllt 25 ska jag alltså ha uppfyllt min dröm, tagit mitt pick&pack stuckit till L.A där Kat von D ska  dra en fet tatuering på min rygg..

 

// M


Kommentarer
Ida

sjukt snygga tatueringar :D

2007-11-28 @ 23:03:14
URL: http://idaahagstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0