Jag talar ut

image54


imorse insåg jag hur mycket jag behöver min mami. jag är van att bli väckt och mami har gjort frukost som jag får i sängen. mami är väldigt rädd att jag ska svälta nämnligen. som jag skrev innan har ingolf och anna-karin kommit hit. dom är snälla, det är dom. men dom är dom. dom är lika stökiga som jag, dom använder samma smörkniv flera gånger. jag behöver bara öppna kylskåpet så vet jag vilka som är här, eller kolla i hallen (då syftar jag inte på skorna utan all skit dom drar med sig in). mami är perfektionist och det skulle aldrig förekomma annars.
så tillsak, jag fick göra min frukost själv idag. ska göra klart min läxa, sitta och vara sjukt sugen på skidor.
när jag kommer upp märker jag att jag har glömt sugröret, och det har jag skrikit på mami om flera gånger.

kollade heroes och greys anatomy igår, äntligen. fan vad bra det är! nu väntar jag på desperate housewifes..
tjatja liksom..




Kommentarer
m

jag vill ha vinter!

2007-11-15 @ 13:45:35
URL: http://mvn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0