jag mötte lassie

Jag är på så grymt bra humör nu..det betyder att jag kommer vara sur imorgon, det är alltid så..
förstår inte vad som är fel på mig. Jag har iaf en hemlighet som bara jag vet..som ingen annan vet ännu, busigt va? jag orkar inte gå till praktiken imorn heller..gud så dålig människa jag är. Ska ringa skolan och protestera och säga att jag helldre är i skolan just nu.
Imorgon vill jag göra något kul, men jag börjar jobba 7 på både lördag och söndag, mindre kul.
Jag ska sova länge, sen ska jag möta min älskade vän uran. Efter det ska jag få ångest över hur mycket pengar jag bränt på onödiga saker :]
på tal om ingenting så fick jag en kommentar av ida, till min fasa såg jag att hon hade en blogg? :O som hon haft sen typ.. augusti.Jag har inte haft en blekaste aning om detta och såg utshär ungefär :

image46

Bild : Goolge.se
bloggen jag för övrigt pratar om heter : idaahagstrom.blogg.se

jag kollade aldrig på Lassie filmen igår, därför ska jag göra det nu hade jag tänkt.
och sen ska bums i säng och drömma söta drömmar, vill även ha sovsällskap men det får ske
imorn saken tillåter!

// M


Kommentarer
Ida

HAHAHAHA as sköön ;D

2007-11-09 @ 07:21:19
URL: http://idaahagstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0