ingen rubrik

vet inte vad jag ska börja skriva faktiskt. joo juste, jag är ute på praktik nu, är på en rest. som heter rissne gård, en lunch kostar 305:- helt stört, det drivs av en familj som är supergulliga/snälla..men servering/kök är inget som instresserar mig, jag ska bli polis! därför tycker jag att det är jobbigt att åka dit, jag kommer inte orka 4v det vet jag redan nu..måste ringa skolan&prata med dom.
Idag ska jag jobba och jag längtar faktiskt..haha det låter kanske hel konstigt men jag jobbar så jävla lite nu så det ska bli roligt :D nu till något helt annat..jag är så stört sällskapssjuk! jag har jätte svårt att somna om nätterna när jag sover själv, när jag sover hos en kompis eller någon sover här, så somnar jag jättefort och sover jätteskönt,stört. Men iaf jag börjar längta så sjukt mycket efter vintern nu..speciellt julen..såg en julmust igår sen fick jag julkänsla, myyys! Nu ska jag gå och kolla på Lassie filmen som jag köpte igår haha, köpte för övrigt nya skor :] och träffade sanela av en ren slump, hag saknar dig sis'



cilla, om du läser det hära, det kommer gå bra ska du se
finns här för dig iaf ! <3


Kommentarer
Ida

nämen, titta vilka ja hitta :D haha

2007-11-08 @ 14:29:49
URL: http://idaahagstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0