höhö

jag måst berätta en sjuk sak alltså..i somras så var det the voice eller något sånt, jag åkte dit för att se mina kusiner uppträda, då var det en svensk rap artist som uppträde med någon tjej och jag tyckte låten var så sjukt bra, iaf refrängen osv..jag glömde bort vad han&låten hette och jag har haft ÅNGEST för att jag inte kunnat hitta den någonstans..aa iaf sen idag när jag vart i kista skulle jag gå till jakan en snabbis, då träffade jag sarah som var där med hennes dotter cissi, som är så jäääävla söt för övrigt, stod och pratade med dom i 20 min kanske, sen nu skulle jag gå in på hennes playahead och skriva till henne, vilken låt har hon inte OM INTE JUST DEN DÄRA LÅTEN!!! jag blev överlycklig och jag har lyssnat på den 20 gånger om, ..okej kanske ljög lite, men 3 gånger iaf,  snart är den slut då ska jag sätta på den igen för den är så bra!!! för er som vill höra har jag den på min playahead, men jag har konstig musik smak, ni kommer tycka den är dålig era sopor!!! och vet ni vad jag kom på nu???? tjejen som sjunger i låten är patrizia som var med i idol, tyckte det var ett bekant ansikte!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0