hey u

kryssnigen var helt galet..det är det enda jag tänker skriva om den, jag hade förjävligt kul
och hoppas snart kunna göra samma sak igen fast med alla vänner! hej&hå!
Vi kom hem igår, pkte till pillan och duschade osv, sen begav vi oss till nicole där vi hade tjejmiddag..flygande jacob fy fan vad gott det var! vi förade och drog oss sedan vidare till mattias..haha vi fick som vi ville med en sak iaf ;] höhö..det var kaos där & pinsamt, mer säger jag inte där heller.
Vaknade 15.40 idag, tänkte att avd fan är det så mörkt ute för, klockan slog mig rakt i ansiktet nästan..jag har legat i soffan och tyckt synd om mig själv, jag har mått allt förutom bra. Nu har jah skrivit klart en skolgrej som skulle vart inlämnat för längesen, skulle ringa praktiken som jag heller inte gjort..nej det var stängt. Får ringa dom imorn, hoppas dom inte hae räknat med att jag skulle komma imorn bara,
 
tackar för mig, hörs&störs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0