fråga inte

Jag vill lägga ner den här bloggen för ett tag, jag orkar inte vissa saker just nu, och en av dom är att "deala" med alla jävla känslor varenda dag, som rycks upp när man skriver här. Jag måste börja ta tag i saker, jag måste börja inse att vissa är inte värda att bli rövslickade (ursäkta uttrycket) men jag blir så jävla irriterad på vissa människor, vissa tillfällen, man försöker...innerligt men det enda man får tillbaka är ett slag i ansiktet känns det som. Jag orkar inte mer, jag får börja acceptera att saker inte kommer bli desamma. jag är så jävla trött på allt. Förut uppskattade jag min tjejkompisar mer än allt..men ska jag vara helt ärlig nu så vet jag inte, nästan allt känns så jävla falskt.
Det finns 1 eller 2 personer som jag skulle offra mitt liv för, för 6månader sen skulle jag göra det för minst 4.
Det enda jag har kvar från vissa personer är massa minnen som biter på hjärtat, ja det är så det känns. Bulgarien var det bästa beslutet jag tagit i hela mitt liv, för jag var där med människor jag verkligen uppskattade. Nu 4månader senare är jag kompis med 3 utav vi 8-9 som var där, konstigt..right? Det är inte likt mig att skriva ett sånt här inlägg men jag måste få skriva allting jag känner just nu. Jag vill åka bort..nu pratar jag inte om att dra utomlands, jag vill åka någonstans..till landet..och bara vara för mig själv i minst 1månad utan att ha någon kontakt med någon förutom mamma. Ett ställe som är precis som jag tänkt mig är till pappa.. Jag åker inte dit frivilligt efter så mycket han sårat mig, men vi har även en del att prata om..kanske vore ett bra tillfälle just nu? jag skiter i skolan det är den saker jag prioterar sist nu känns det som. Usch vilket depp inlägg det här blev, från en sak till en helt annan.. Jag kan inte prata om känslor heller, dom som känner mig vet att jag tycker det är otroligt jobbigt att berätta hur jag mår/känner mig osv..antingen brister allt eller så är jag bara tyst. Aja skit samma förstår bara inte hur man helt plötsligt kan sluta bry sig om en person som man stått nära bara sådär...
tror inte du förstår hur du sårar personer ibland..

image65


Kommentarer
Lenita

svar: på gina tricot :)

2007-11-22 @ 20:58:07
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
j

jag hoppas allting löser sig gumman. Tråkigt att se dig må så här dåligt.. Ännu sämre är att jag inte kan få dig att må bättre.

2007-11-24 @ 14:02:28
Kung

Hej alskling! :D

2007-11-25 @ 00:41:02
Kung

Hej alskling! :D

2007-11-25 @ 00:41:15
malin

jag saknar dig uran om du läser det här!!!

J : tack sötnos!

2007-11-25 @ 11:20:59
URL: http://mvn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0