FOTBOLL!!!

fixade biljetter tillslut, skönt, jävligt skönt! tyvärr hade jag inget val om vem som skulle följa med för elli hade nog kidnappad respektive person då och tagit den biljetten. så det blev elli, hon den lilla, med temprament you know?! ahaaa, hon!
japp, så då bär det av till råsunka (fel stavningen är medveten). hoppas det går bra för dom blåvita, nej förlåt, blågula spelarna. tar vi inte den lilla ynka poäng som krävs har vi iofs inget att göra i EM.
jag ville då dricka inför matchen, det ville inte min kompanjor. elli ni vet, hon den lilla och gapiga, aaa precis hon.
förlåt elli, men du är faktist den enda jag kan mobba pga längden, jaaa jag vet cilla men du blir mycket argare.
jag e nervös faktist, som när man ska träffa någon man tycker väldigt mycket om. jag tror det är för fotbollen, och inte elli.
förut... för några år tillbaka när jag och elli var små. eller mindre, för små är vi fortfarande. så bestämde vi att om vi skulle vara ogifta och ingen sambo vid.. vare 40? aaa vi säger 40 så skulle vi gifta oss. jag tror vi skulle ta livet av oss efter några år. för det är inte många vänner jag har som jag har velat slå in pannbenet på, alltså verkligen på riktigt, men med dig har jag velat göra det. kärlek visst?
tillbaka till fotbollen, eller finns inte så mycket och säga utom, prestera lika bra som göteborg och arsenal så ska det gå bra!
för övrigt har det varit ett sjukt bra fotbolls år! arsenal leder ligan och har dessutom en match mindre spelad än manchester utd. lite förvånad faktist över att det har gått så bra i år för dom, för dom hade trots allt bytt ut näst intill hela truppen från 2003/2004. det är liksom ett nytt arsenal och jag hälsar dom varmt välkomna! och om göteborg, har jag nog sagt allting som finns att säga! VENI, VIDI, VICI

image56


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0