fitt sverige

jag vill åka utomlands, jag skulle kunna börja gråta för jag vill åka så mycket..förut kände jag inte att jag ville åka..kunde lika gärna vara hemma..men nu viull jag verkligen åka. Tjejer, kan ni tömma spargrisarna så vi kan dra någonsntas? annars drar jag själv eller med den som har råd, först till kvarn! nej men seriöst, jag VIIIIIIIIIIIIIIIILLLL åka nuuu eller aa om 1månad typ. komma hem typ 3 dagar innan julafton, vet ni vet jag ska göra nu? jag ska gå in och kolla resor!

ang. något helt annat tror jag att jag kommer skriva "only god can judge me" under mitt V och N som jag planerar att göra under mitt missfärgade M i nacken.. TJO BROR!


Kommentarer
J

jag följer med dig gääärna :D

2007-11-05 @ 22:54:52
linnea

kan du inte skriva, det ska jag skriva!!

2007-11-05 @ 23:35:45
snygg

okej sno zlatans tatto då fags

2007-11-06 @ 19:00:50
malin

linnea - jassååååååå, har jag inte hört?
snygg- Jag bryr mig inte ett skit om zlatan hur han ser ut och vad han har för tatueringar. probs?

2007-11-06 @ 21:02:58
URL: http://mvn.blogg.se
linnea,

fuck zlatan, tupac hade den från början..

2007-11-07 @ 08:37:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0