en till!

Fullständigt namn: malin viola nordh
Född: 22 juni 1990
Längd: 169 cm
Bor: i kallhäll
Skola: hotell&rest, jakan
Familj: mamma, pappa, 3 storebröder, 3 "halvsyskon"
Civilstånd: ;)
Djur: katter hos papi, tillfällig katt hemma =)
Intressen: vänner,glo film, shoppa
Jobbskills: DONKEN FOH LIFE!
Tränar: tss....
Bästa café: tidemans
Favoritmat: kött
Favoritböcker: snabba cash
Bästa egenskap: jadu...
Sämsta egenskap: blir lätt irriterad/dåligt humör

Några saker du inte visste om mig:

- när jag går ut min hiss måste dörren slå igen på min höft
- jag kan inte blunda för länge i duschen, känns som jag blir iaktagen
- när jag gick i 5-6an sydde jag en kudde och skulle skicka in till Lina i BB
- jag tror stenhårt på spöken/andar
- när jag blir sjuk är jag sjuk i 20år typ
- jag är trött varenda dag
- jag är sugen på godis hela tiden
- jag ska bli polis när jag blir stor!
- jag är inte ekonomisk av mig
- är en riktig mammagris
- och den här listan var tråkig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0