Clothes off!

WE HAVE TO TAKE OUR CLOTHES OFF, TO HAVE A GOOD TIME!

jag vill spränga skolan, hatar skolan. fast ni ska inte tro att jag hatar skolan för att jag tycker det e ointressant, jag tycker det är kul med dom ämnen vi har, bortsett från att skolan infekterar dom ämnerna som jag finner roliga. kolla på engelskan, jag älskar engelska, jag vill kunna flytande engelska, men nej. istället för att jobba på att jag faktist tycker det är kul och utväckla mitt engelska språk så ger idioten mig ett prov på 100glosor. så nu ska jag, som så många gånger förut den här veckan, försöka lära mig dessa ord. kanske drar till famijen jonevret istället, det lockar på något sätt mer, att få pussas lite med madde, hon e så mysig! hihi

Oh, you've never heard of me
Hmm, that sounds absurd to me



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0