allt

Resan inför sommar 2008 börjar planeras lite smått... folket verkar vara sugna på spanien eller Turkiet..jag skiter i! Bara vi kommer iväg..ida och pillan var även sugna på att dra en sista minuten på sportlovet? vore NAJS bara plånboken tillåter. Just nu sitter jag och lyssnar på "patymusik" gick in i elli's blogg där hon hade skrivit lite om bull och lagt upp några bilder..fyfan vad jag längtar tillbaka.. Drömde t.om om det inatt, Vi alla var där, men jag vickan och lisa fick för oss att till Ayia Napa..det låg tydligen jättenära..restan av drömmer var bara HELT SJUK! 
snart ska jag gå ner till skolan och prata om praktiken och allt annat. Det ingår i våran plan att vi måste praktisera men jag hatar skiten..trivs verkligen inte med folk jag inte känner, är verkligen folkskygg.
Från jobbet är jag ledig enda tills lördag, men på fredags ska det bowlas+möte med cheferna och 5 andra som jobbar där, trevlans.
Nu ska jag fortsätta gör iordning mig, efter skolan ska jag hem till uran och spela guitarr hero och trycka massa mat :D

// M


mera snö?!!


image49



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0