valborg och sånt.

Eftersom jag märker att linnéa inte skriver om valborg får väll jag ta & göra det. haha

Jag jobbade till 17.30 iaf, kvällen var planerad hemma hoss pillan men får ett sms av nea medan jag jobbar att vi ska vara hos elli, det blev alltså 4e året i rad jag var är på valborg :)
Det var jag vickan lisa elli pillan nicole nea sanela ida malin.a mimmi och carro (glömt någon?!)
Madeleine firade sin valborg i Norge, och med mikaela blev det massa missförstånd.

När jag kom dit hade folket redan börja dircka lite och det skulle börja grillas.
Jag hoppade in i duschen och fixade mig snabbt, som vanligt åt alla upp maten efter
c.a 10 min så då började vi planera kvällen, det pratades om fester i hsby, och en i kallhäll, men alla var inte så sugna på att dra till kallhäll, efter massa ringandes så bestämde vi oss för att röra oss mot kallhäll.
Jag ringde även Nina, vi jobbar tillsammans och hon är även urans flickvän och fick med henne att haka på, det var grymt roligt att hon följde med´:D Väl i kallhäll var festen redan igång och det var ganska mycket folk, mikaela var där med tim och lite andra folk man kände. Kvällen var rolig, men dom hade ett irriterande blinkade ljus så allt man kollade på gjordes i slowmotion, ni vet sånna dära man hade i typ 5an och 6an på alla discon.. hhaha.

Efter alldeles för mkt dricka kanske såg jag ett bekant ansikte i köket, och fäller kanske kvällens skönaste kommentar? eller pinsammaste? haha tänker iaf inte skriva den hära, vem vet hon kanske läser min blogg? men Ellinor, anton och sebastian fick sig ett gott skratt iaf.

Kvällen slutar som alla jävla viksjö/kallhällsfester..polisen kommer och förstör och alla måste gå därifrån, men efterfesten fortsatte hos någon annan kille vid namn bohman tror jag. Där var jag inte speciellt länge, började bli trött och begav mig hemmåt, somnade på en gång när jag kom hem och en orolig nicole och uran ringde mig 40 gånger och ringde hem till mig, mamma som inte visste att jag hade kommit hem sa att jag inte var hemma, och det var c.a 1timme efter att jag dorg från festen, det blev kallabalik så mamma ringder till min mobil, och hör att något vibrerar vid soffan, min mobil. Så hon ringer upp uran och säger att jag är hemma, haha uran säger
- ge henne en rejäl utskällning imorn.. hahahah..

kvällen blev väll lyckad iaf :) den spenderades med världens bästa tjejer..
men sanela svke oss och drog till bby . ovaaaaaanligt att hon drar när alla vi ska göra ngt, men tycker om dig endå :)

Snart ska jag röra mig mot skolan, där vi har 1 lektion , nödvändigt.

heedddåååååååååååååååå



Kommentarer
ellnut

tack för en underbar kväll tjejer : )
riktigt roligt som alltid.

PUSSS

2007-05-02 @ 14:15:15
linnea

varit för trött/sliten för att ens tänka på att publicera ett inlägg, men tack för att du tog dig tiden malin! jag får tacka damerna för en skönkväll, måste dock säga att klagomålen över min matlagning kan ni stoppa upp någonstans där solen inte skiner!

2007-05-02 @ 20:44:37
jonna

maaaalin, håll igång bloggen vad fan :D alltid lika underhållande att läsa, hihi

2007-05-06 @ 10:01:48
URL: http://jonnnaa.webblogg.se/
jonna

maaaalin, håll igång bloggen vad fan :D alltid lika underhållande att läsa, hihi

2007-05-06 @ 17:42:25
URL: http://jonnnaa.blogg.se/
Nina

aa det var kul (a):D

2007-07-13 @ 22:35:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0