underbara..

..älskade vänner. Kommer sakna er något sjukt mycket,
Ni vet vilka ni är och ni vet vilka jag kommer sakna TA ÅT ER!!! <3333333


har precis packat det sista..känns som jag ska vara borta i en evighet.
flyget går 14.30, men vi åker hemifrån 11.30, jag kommer aldrig kommer sova inatt
haha är så jsukt hyperaktiv redan nu.  AIK gjorde en otroligt dålig match ikväll, pinsamt, håller med madde om att det bara ser
löjligt ut när dom spelar fotboll...

ska bli så jävla skönt att komma bort i 2 veckor, slappna av och bara umgås med mammsen
och hennes kille. är dock mindre kul att jag blivit sjuk nu...tajmaat!

Ska ladda på låtarna på mp3n sen ska jag lägga mig i sängen och försöka sova..
ska messa uran och kolla om han är vaken och prata lite med honom
kommer sakna dig sjukt grabben!!!

hoppas alla vänner har det bra här, och ni ska veta att jag kommer sakna er något otroligt!

PUSS PÅ ER!!!!
/ M


Kommentarer
J

haaaave fun :)

2007-05-31 @ 08:14:04
URL: http://jonnnaa.blogg.se
linnea

jag saknar dig cp

2007-06-01 @ 06:57:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0