oh herregud...

..vad jag är trött! Kvällen igår var konstig, Uran fylle 20 och det skulle firas! Självklart så hade han oturen att systemet var stängt när han skulle gå och handla där, dagen han äntligen fick haha :p jag kom  till honom med sanela runt 8 för att äta mat, fika osv, han hade bjudit dit sina barndomsvänner också.
Vi började kvällen med att vara där och gama, sen gick sanela, då började vi dricka lite. Några drog för dom skulle på någon skiva, när vi suttit där i 3 timmar kanske? så ska vi gå, då märker jag att mitt busskort är borta, korthållaren och allting. Jag kan inte ha tappat det som alla tror, en irriterande jag får ge med sig att nån måste ha tagit det, idiot!
Aa iaf då har vi bestämt att åka till barkarby på fest, så vi drog dit, nina fick hundbajs under skon på vägen dit, hahaha :p men det kändes som om det bara vas massa gamla och dryga folk där :p Aa vi ska bege oss hem runt 3 tiden tror jag det var, och jag kom hem runt halv 4 och somnade klockan 4 och skulle upp klockan 9.30 för jag ska jobba idag. oooooooooorkar inte jobba verkligen.
hoppas mitt irriterande  telefonsamtal med joakim hjälpte, och att jag inte får stå i kassan, hahah :p

Men kan glädja mig åt att det är sista dagen jag jobbar idag, sen är jag ledig imorn, sen på tisdag åker jag till Thailand i 2v. in your faces.

peace out.


Kommentarer
Uran

tack och förlåt.. =/

2007-05-27 @ 16:37:47
Uran

Tack för allt och förlåt för allt.. =/

2007-05-27 @ 16:39:14
J

fuskigt. jag vill också till värmen :(

2007-05-28 @ 11:06:33
URL: http://jonnnaa.blogg.se/
malin

haha tack själv älskade!!
ja imorn drar jag Jonna :) hihi :D

2007-05-28 @ 23:37:36
URL: http://mvn.blogg.se
Nina

hahahaha hundbajs :D det var iofs ganska kul

2007-07-13 @ 22:44:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0