MF:

det börjar bli lite tråkigt att blogga...haha man orkar inte skriva varenda dag osv, och ska man ha en blogg ska man väl endå göra det? på senaste tiden har det inte hänt alltförmkt.
Sanela älskling fyllde år i söndags, så hon bjöd oss på grekisk rest. efter det gick vi till svandammen vid duvbo för att försöka få någon att simma ut till ett litet hus knappt 25m bort.
Den som gjorde det skulle få 1000kr, men såklart så var det ingen som vågade, även fast malin.a  var sjukt sugen, och hon fick simma i mina otroligt snygga Mcdondald's jeans. haha .Efter det bestämde vi oss för att åka och bada, haha men efter ett tag ville ingen det längre, när vi satt på tåget kom jag på världens bästa idé
"vi åker till viksjö och kör burken" haha alla instämde snabbt att det skulle vi göra, så vi åkte till viksjö och körde burken hela kvällen, hahah det var sjukt roligt, och alla är ju så himmla otränade så alla hade träningsvärk dagen efter = igår. haha.  Jag malin.a nicole och pillan ville absolut inte gå hem och var kvar i viksjö tills strax efter 1 på natten, sen ville pillan hem och vi orkade inte vänta på nattbussen, så vi tog en promenad hem till pillan.

Igår hände det inte alltförmkt, jag jobbade igår och det var ganska roligt faktiskt ;D vi var så duktiga så vi fick ta en valfri glass när vi skulle sluta..alla på jobbet har fått för sig att vi i kassorna är spice girls, dom i köket backstreet boys, ( dom kan komma på/säga så sjuka saker ibland) så jag blir kallad posh och lär väl bli det tills den dagen jag lämnar det där jobbet. haha älskar mina arbetskamrater :D nej nu börjar magen ropa på mat känns det som =)

heiiiiiiiiiiiiipa!


Kommentarer
linnea

Och när han väl fått slag på vår mest folkkära skatt
går han gärna lös på 'Främling' eller 'Tusen och en natt'
Som han aldrig skulle ta i med tång!
Men e' re' efterfest då sjuder han av sång!

2007-05-23 @ 18:24:38
Nina

ajo vi i dt:n fick vara några helt okända?! hade ingen aning om vem jag var eller nått :P haha

2007-07-13 @ 22:43:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0