Måndag..

hahaha har fått vissa klagomål på att jag måste hålla igång bloggen..haha men ibland känner man att man verkligen inte orkar skriva..och så har det varit dom ssista dagarna..
jag har jobbat hela helgen nästan. I fredags så var vi hemma hoss pillan med massa, sen dorg dom vidare och jag drog till Dennis för att vara med Nina och Uran,
sov hos uran sen så jag och nina kunde ta sällskap till jobbet på lördagen.
Både jag och nina var hemskt slitna dagen efter och ville absolut inge jobba..och det var ett helvete att jobba dom där 5 timmarna kan jag säga.  Annars har vi inte gjort så mycket i helgen, men den har gått så sjukt fort iaf :/ så tråkigt att helgen bara ska springa iväg, man hinner inte njuta, spec inte när man jobbar.

Nu är det måndag och en hel vecka kvar tills vi blir lediga, men en fågel viskade i mitt öra att vi är lediga tors-fre?! det skulle ju vara gaaaanska nice och gå återien en till långhelg :)

Det närmar sig thailand nu...3veckor kvar exakt tror jag.. suckers! :D

Ciao...


Kommentarer
jonna

äsch. keep up the good work ;)

yes, stämmer. alla är vi lediga nästa torsdag och fredag :)

2007-05-08 @ 13:06:04
URL: http://jonnnaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0