lé onsdag

idag hade vi orientering med skolan.. as tråkigt, men det gick bra iaf, gick inte vilSe iaf haha!
efter det åkte jag hem och hämtade ut ett paket från VR, sen åkte jag hem och sov, tills nu ungefär var helt slut sen vi virrade i skogen.. skulle träffa linnéa och sola, men vet inte om hon har ringt än?! haha
mobilen ligger i mitt rum..pallar inte gå dit..

men iaf, Ken ring måste vara en av dom bästa svenska rapp artisterna iaf..
hans musik i hörlurana när man är på väg hem från kvällen, förgyller allt alltså.
"Mitt hem blir ditt hem"  är så otrooooooligt jävla fin. Sen alla andra låtar han gör, han är sjuk alltså.

Det här med blogg var inte lika roligt som i början haha nu känns det endast jobbigt att skriva
hahah..man kan skriva om så sjukt ointressanta saker, bara för att fylla ut bloggen?
jag pallar inte hålla på och lägga upp bilder och "ja dagens outfits idag tjejer är ett par svarta jeans" blablabla aa ni förstår vad aga menar iaf, vem fan bryr sig om vad jag satte på mig för kläder idag? intressebussen åker förbi..

Aaa iaf en jävligt god vaniljlatte "dé la blondinbella" skrev om i sin blogg iaf, den måste ni defenitivt testa (:

pussssssssssssssssssssssssssss



Kommentarer
ellnu

malin jag är jätte intresserad av vad du har på dig varje dag. SNÄLLA dela med dig!!!!!

2007-05-10 @ 20:05:07
jonna

HAHAHAHAH!! eru skööön eller :D

jag vill jätte gärna veta vad du sätter på dig, hur lång tid det tar för dig att åka överallt, vad du äter till frukost lunch och middag. och berätta gärna HUR mycket pengar du lägger ut på allting du köper under dagen.. dvs. om du vill känna dig som blondinbella :)

Puéss

2007-05-13 @ 18:38:58
URL: http://jonnnaa.blogg.se
malin

HAHAHHA

jaaa sen mååååååste jag bara berätta om min nya lägenhet jag skaffat, och lägga upp bilder, och berätta att idag har jag monterat ihop möbler
"tjejer, glöm inte att läsa min skönhetstips nu"

hahah men man måste ju bara följa hennes blogg för hon är så rolig, har dock hört rykten att vissa saker hon skriver om har hon överdrivit vääääääääääääldigt mkt om :O haha :D

2007-05-14 @ 00:12:04
URL: http://mvn,.blogg.se
J

hhaha :D okej, jag förstår om hon vill berätta om sin lägenhet. Men göra det i varenda blogg inlägg får mig bara att gäspa big time :D
hon har blivit så otrolig fjortis efter att hon gjorde slut med marcel. tror nog hon inte var den där präktiga lilla tjejen när dom var tillsammans. Men eftersom han verkade fixa och trixa med allting, så var hon väl också illa tvungen o göra det?
well well.. diggar din blogg iaf :D
ciao !

2007-05-15 @ 20:27:02
URL: http://jonnnaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0