horfittkuk-atgskit

idag så skulle jag efter att ja jobbat i 8timmar köpa biljetter till derbyt. så jag går in i atgombudet där i jakan och ber om 4 biljetter till DIF-AIK. det första som jag reagerar på är att kvinnan tar upp en bok, inte något häfte eller liknande, EN JÄVLA BOK! så börjar hon bläddra i den, så det första jag tänkte var att hon ska väl kolla priset eller liknande på derby matchen. hon börjar se mer och mer fundersam ut när hon frågar, vilken arena? jag svarar lugnt, råsunda. så hon börjar leta i boken(!) efter arenan och jag känner hur jag börjar tappa tålamodet. efter 5minuter kommer gubben fram som jobbar där och kläcker ur sig, du kan inte bestämma vart du ska sitta här? så jag svarar honom, nähe så ni ger ut biljetter till en arena så är det fri entre vart jag än vill gå in för att här kan jag inte berstämma vart jag ska sitta? han tittar på mig lite konstigt. sen fortsätter jag, jag ska inte ha någon bestämd sittplats jag ska stå på norra nedre och det är inga bestämda platsen.. gubben: ahaaaa, men det är ingen bytesrätt på biljetterna. det börjar koka inom mig, om du bara ger mig rätt biljetter ska du se att jag inte behöver byta! då dyker tjejen upp från sin bok, var det aik-trelleborg? nej, inte trelleborg, DJURGÅRDEN! hon: nej det finns inte. jag ringer elli för att få avreagera mig.. hon fortsätter leta och säger att den inte finns! jag klarar inte av ärthjärnan och lämnar affären, åker hem och köper skiten på ticnet.


Kommentarer
ellnut

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1071844,00.html
misslyckad?

2007-05-17 @ 22:59:33
linnea

vilken stackare

2007-05-24 @ 16:19:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0