carpé diem?

Ååååh den här dagen har verkligen känts som en sommardag!
Linnáa david och jimmy kom till mig runt 14 snåret, då vi skulle kolla på film, men det blev inte så, vi spelade wii ist, haha :D efter det så ville dom åka till donken i stäket och äta sina 6krs cheesburgare, dom planerade att köpa ett stort antal eftersom det var så himmla billigt,
erbjudandet gällde dock en per person och dag. haha lite snålt kanske? haha där träffade jag även min arbetsledare, och jag som var hemma och var sjuk idag, pinsamt. Men jag vill inte gå dit utifall jag har bakterier kvar i kroppen från min magjuska, kanske ställer till med katastrof, har hört att det slutar smitta 3dagar efter man haft det? alltså då imorn slutar det smitta? aja.

Efter det gick vi ner till madeleine som bor i den fina delen stäket i kallhäll,
haha hon följe med oss ut och vi gick ner till bonäsbadet och satte oss på en brygga och det kändes verkligen som sommar, det var varmt och mysigt med andra ord.

David frågade mig om min låtsaspappa var min äldsta storebor..haha nej david, men han kanske skulle kunna vara, han är trots allt bara 29. men vem bryr sig? men när jag endå är igång, kan jag berätta om dagens outfit :D

Svart klasströja från 9an, som tillhör en killkompis.
Svarta adidas mjuskibyxor,
till det hade jag ett par exclusiva vita tygskor från din sko.

Haha jag bara älskar att driva om folk som orkar att sitta och berätta vad dom hade på sig idag..
men ta inget personligt, alla skriver om vad dom vill (:



JUSTE, vilket JÄVLA PINSAMT bidrag vi bidrog med igår i Eurovisonlalalalla...riktigt pinsamt var det
diggade dock inte låten som vann..gillade hon i röd klänning och svart kort hår, kommer inte ihåg hur låten gick men aaa den var grym iaf =)

lägger in lite bilder från lite olika ställen för skojs skull

    image6


CIIIIIIIIIIIIIIIIAO


Kommentarer
linnea

Linnéa stavas jag malin förfaaan!

2007-05-14 @ 23:54:35
malin

jaa jag vet!! har jag missat den på ngt ställe eller? :p jag har iaf skrivit det på alla andra ställen :D

2007-05-16 @ 10:13:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0