aldrig igen

..Har haft den jobbigaste natten på länge, har drömt så sjuka saker, men hela tiden har det varit att jag jobbar som stylist för victoria secret, sen så har det hänt så sjuka saker och aa ni vet en sån där dröm som inte går att beskriva helt enkelt. Igår käkade jag lunch buffé på kina rest. i jakan centrum, aldrig igen, blev matförgiftad och har mått piss sen igår runt 16tiden.
jag ska gå tillbaka och klaga, minst pengarna tillbaka iaf, det kan omöjligt bara vart jag som blev matförgiftad liksom. Usch usch tänker aldrig mer äta där igen. Jag kom och tänka på en sak igår när jag var sjuk och låg och spydde, när man var liten tog mamma alltid hand om mig om jag var sjuk, om jag bara var förkyld tog hon ledigt från jobet, hon fixade allt jag ville ha och sov med mig osv, men ju äldre man blir med åren, desto mer måste man klara sig själv, haha igår ville mamma inte ens koka blåbärssoppa till mig, så roffe fick göra det, hahah saknar att vara liten ibland.

Idag ska det iaf bli en rolig kväll, Vi ska hem till mormor där vi ska ha grillfest och fira henne och christer, ska komma massa folk dit, underbat god mat, och dricka, kan inte bli bättre :D

Mina sommartider på donken är dock lite sämre, har 4 veckors sommarlov totalt utspritt från jun-aug, i aug jobbar jag varenda dag fram tills skolan börjar..vist kan jag glädja mig åt lönen sen i sept. men jag behöver mitt sommarlov. och jag får 1ledig dag efter vi kommit hem från resan till sunny beach sen den 2aug börjar jag 06.30 och slutar 16.00, kuuuuul haah :D

Aja nu ska jag logga in på pa och nörda mig lite, sen kolla tv, sen måste jag börjar fixa mig, 14.00 ska vi vara hos mormor :)

Pusss&kram!

malin


Kommentarer
..

hahaha du måste hålla igång bloggen mer!

2007-05-13 @ 10:52:47
linnea

cp, klaga inte. har inte något sommarlov. eller nu ljög jag, dom veckorna jag ska till portugal

2007-05-14 @ 22:55:29
malin

jo du är ledig varenda helg,
och varenda helg i 10 veckor blir ungefär lika långt sommarlov som mig ;p

2007-05-16 @ 10:15:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0