stördkväll

igår så drar man iväg till stäket för att hälsa på madeliene för hennes syster tog studenten. missade precis maten men var inte sen på att hugga in på tårtan och vinet. efter att kvällen rullat på med mingel så dyker allas våran m.carnestedt upp. när han har ätit upp sitt går vi ner för backen hem till honom där vi tar fram gitarren och bara dricker och sjunger. när martin värmt upp fingrarna går vi över till familjen nettelbjer för att visa upp våra musiktalanger. när vi kommer dit är det FEST! janne är inte sen på att bjuda upp mig på dans och vi visar vilka som faktist äger dansgolvet. senare blir madeliene lite trött och går och lägger sig så jag och martin tar hennes moppe och drar iväg på något vi trodde skulle vara en fest som danne har ringt och tjatat på martin att vi ska komma till. väl framme så är det helt dött, folk sitter på golvet och dylikt. jag och martin går ut och tar en nypa frisk luft när bamsehistorian kommer. (för dig som vill se den http://www.youtube.com/watch?v=uPrr2oIytDw)
jag fick dock höra den från bröderna carnestedt men det var nästan lika roligt. vi beslutar oss att lämna huset och danne förbjuder martin att köra mopeden och sätter sig och tar komandot. när vi kommer fram har madeliene flippat ur på sin pojkvän som jag och martin har grundlurat. stackarn trodde madde var otrogen. hahaha!
för att få ett bra avslut på denna kväll går jag och martin sjungandes ner till bonäsbadet och badar!
sen går vi hem och tittar på bamse, sen gick jag ner till stefan och la mig och sov :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0