stööört

okej, först lämnar malin landet. dagen efter tar mamma väskorna och drar ut till skärgårn. och sist men inte minst ringer man victoria som är på väg att lämna stockholm. VAD FAN ÄR DET SOM HÄNDER?!!
kom hem samtliga av er!!!
jag ska bara varna att jag har anlitat en torped som ska se till att ni kommer hem.
så bli inte alltför rädda.

ps, mamma jag saknar dig och mitt rum är en katastrof.
victoria, kom hem bara vem fan hade du tänkt att jag ska hänga med på kvällen?
malin, du är sämst av alla. lämna landet i 2v. DUMFAAAAAAN! jag behöver ju dig!!!


Kommentarer
Anonym

vänta, va, vem skrev dt inlägget? ;P

2007-06-06 @ 16:19:58
Anonym

skooooooooooooooooojaa, kom på att det är neas blogg också haha ;D

2007-06-06 @ 16:20:31
linnea,

ibland frågar man sig själv, vad använder folk det dom har bakom pannbenet till....

2007-06-06 @ 16:41:53
ellnut

sanna ord linnea.
btw, flytta närmare mig orkar inte gå till dig!!

2007-06-07 @ 19:38:22
linnea,

jag är inte förvånad, jag skäms inte över ditt uttryckade. den enda tanken som slår mig, ellinor i ett nötskal, hur fan kommer damen se ut i 30års åldern....

2007-06-07 @ 20:05:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0