midsommar + födelsedag.

Midsommarafton och min födelsedag var på samma dag det här året.
det hade varit massa oklarheter om vad vi skulle göra, men vi bestämde oss iaf
att följa med nicole osv med ut till ingarö med deras släkt.
Vi var 11 st som åkte utav oss ungdomar. När vi kom dit var det massa förberedelser osv.
Jag fick dock inte hjälpa till eftersom mina presenter låg där uppe i köket.
Middagen var väldigt efterlängtad hahah :p innan det blev det dans runt stången och björnen sover..haha
Jag älskar verkligen nicoles släkt! Roliga människor att fira en midsommar med..

Jag fick lite senare presenterna och TACK TACK TACK mina vänner!!!
kvällen fortsattes och vib örjade dricka osv. Vid 2 tiden hade jag fått nog och skulle gå och sova
alla tyckte det avr en bra idé förutom johhny och sebbe. När vi ligger inne i tältet
så hör vi hur några killkompisar till nicoles släkt håller på utanför tältet, själcklart
ska dom rycka upp pinnar och grejer.. andra gången dom ska hållla på smyger pillan ut, då står en kille där
och blev ganska förvånad, då kom susanne (nicoles mam) och sa att håkan inte skulle störa oss
hahah han svar blev "meeeh.. jag skulle ju bara... dra ut några tältpinnar" "ingen vill gå och bada med mig så jag vill bara fördriva tiden" vi inne i tältet kunde inte hålla oss för skratt. C.a 10 min efter det somnade vi.

Det har varit en bra midsommar och födelsedag i år iaf, och tack alla :]

pok


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0