home sweet home..

..borta bra men hemma bäst..så är det alltid
jag har haft det sjukt bra i thailand, många minnen som följer med en till graven, men det var så himmla
skönt att komma hem. Hade saknat alla stört mkt.
kom hem runt 8 på morgonen efter en jobbigt flygresa med äcklig mat, duschade och gjorde iordning mig sen begav jag mig till pillan, i dörren fick jag höra "guuuuud vad brun du är"
haha YES! äntligen, för första gången är jag brunare än alla min vänner..lycka!
jag var här hela dagen, sen kom madde och malin.a..vi mötte upp nea&sanela och dom flesta fick sina preenter från thailand...lite senare vi bestämde vi oss för att vi ville dricka
så vi kirrade drickat och begav oss mot kvarnen, jag pillan uran nina och nicole.
malin.a elli och madde kom senare. Det var mysigt att sitta där tills det började regna, då gick vi ner mot kvarskolan och satte oss där, var där et bra tag tills vi bestämde oss för att åka hem till rickard.
Där blev dom flesta sega,förtom nicole som roade sig med att spela gitarr hero haha :p

Idag har jag linnéa och pillan bara slappat hemma hos pillan, david kom hit ett tag och var
allmänt jobbigt..ovanligt? haha men tycker om dig endå!
jag och pillan lagade sen mat, kyckling med pommes och béasås, gud så gott det var =)

Imorgon är det skolavslutning..har inga känslor alls för det, känns bara jobbigt att gå dit.
men nu ska jag sova lite..pillan sover nog redan.
skriver mer imorn..tror jag.

PoK


Kommentarer
J

håll igång bloggen maaalin

2007-06-21 @ 16:47:27
URL: http://jonnnaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0