våldtäktsman

hHåHÅHÅåå linnéa skriver ett inlägg..det var inte igår! När vi endå talar om igår så när jag kom till jobbet så berättade josefin att hon hade sagt upp sig, bruden flyttar till Norge snart, ska jobba som servitris och bo där ett HELT år! jag kommer sakna henne galet mycket på jobbet..det är ju hon som gör dagarna roliga oftast! aja, hon kommer ju tjäna 7gånger bättre i Norge iaf.
Idag gick jag till skolan..jag e duktig. Efter gick jag till centrum med nicole,som förövrigt har befunnit sig på Gotland 1månad,  sen solade vi i dom nya solariumerna ? :s i Jakan, haha det är typ jätte tekniskt, som om det vore år 20040 eller något.
Införskaffades sen lite presenter och sånt jobbigt.
Jag är jätte förvirrad i mitt huvud, aa klart det är i huvet men ni förstår. Vissa saker känns bara jätte jobbiga..vet inte hur jag ska göra/OM jag ska göra något osv. Det löser sig hoppas jag..jobbigt jobbigt.
Vill även få mina pengar fårn ELLOS som skickade bara massa värdelöst skit! jag har typ 40kr kvar på mitt konto, överdrivet halleluljah.

Jag kan inte tänka klart...

alla som inte dansar är våldtäktsmän...

// m



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0