underbara T

jag läste en blogg om en tjej som ska till thailand och vara volontär i 6månader eller något sånt.
Jag är helt kär i Thailand, har vart där 3gånger i mitt liv, samma ställe varenda gång..jag får rysningar i hela kroppen bara jag tänker på det stället, dom personerna,stranden och alla affärer,alla gator,alla ställen. Hundarna som man bara vill ta hem. När jag gått ut skolan ska jag flytta ner till thailand och bosätta mig ett tag, eller något sånt. Det är så dyrt att åka ner dit nu, annars skulle jag åkt dit hela tiden, jag vill t en sista minuten dit, jag vill åka dit NUUUU.. jag känner mig verkligen hemma där..bland alla thailändare haha. Nej men jag är faktiskt seriöst..är det någonstans jag känner att jag kan vara mig själv och känner mig trygg och inte behöver tänka på massa annat så är det faktiskt där. Hoppas jag får en resa dit i julklapp, skulle aldrig inträffa men julen är till för att hoppas på saker känns det som. Jag skulle tillochmed skita i utomlands med mina tjejkompisar för att åka dit..skulle dock inte vilja åka dit själv men aa. Jag är "helt lost" i det landet..nu vet jag vad jag kommer drömma om inatt.

vart är eran favorit plats?

/m

image76image77


Kommentarer
J

Jag skulle egentligen åka till thailand över jul och nyår. Men det blev allt för dyrt :(

2007-12-19 @ 09:50:43
URL: http://jonnnaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0