tjusovarn

inatt mina vänner har jag legat med 40graders feber, och gudarna ska veta att jävlas vad jobbigt det var. Jag låg och hade såna där drömmar man kan ha när man har hög feber, drömmar om saker som verkligen inte funkar, man vaknar upp och tänker "det är bara en dröm, ta det lungt" enda ligger man där, vrider&vänder&kvider på sig av ren fasa. Min drlm var iaf något om min säng, jag kan inte förklara detaljerat för den var rent utav sagt så jävla sjuk, men jag skulle få ut sängen i mitt rum i småbitar, men det gick inte osv.
Sen drömde jag 20 andra saker, men dom går vi inte in på.. Iaf jag tänkte ringa och sjuka mig från jobbet igår kväll, men jag låg och kollade på mina älsklingar på Prison Break, och så fort jag tog av mig täcket frös jag som en idiot, så jag ställe klockan på 6.30 imorse för att ringa, klockan ringde.
Men dum som jag är tror jag att det var nån som ringde, för jag drömde att jag kollade på telefonen så stod det "Mr handsome" så jag sket i att svara, sen vaknade jag 9.22 utav mig själv och tänker shit, nu har jag inte sjukat mig, jag vågade inte resa mig upp i sängen utifall det skulle vara världens bakslag men tillslut ställde jag mig upp och jag mådde förvånadsvärt bra, ungefär som när jag höll på att bli sjuk.
 Jag tror jag är HeeMan(women) eller något, alltid när jag blir sjuk så är jag det 1dag sen blir jag frisk, det brukar vara i månader liksom, tack gud!
Nu sitter jag här och försöker tvinga i mig frukost, jag kan inte äta på mornarna, allt smakar så äckligt då.
Ska röra mig mot jobbet snart ska jobba 11.45-20.45 DEN NI! tvivlar på att jag inte stannar länge än till 3 dock.

/ m


köpte även denna från Gina, har suktat på den länge!


Kommentarer
brane

Trevllig lesning!

2008-01-04 @ 00:11:23
Hiro

tjusovarn = sju sovarn *

2008-01-04 @ 00:12:30
brane

TJUSOVARN kapitlllet va jete ductigt sckrivit

btw men du har några stavfell

2008-01-04 @ 19:16:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0