otillåtet

nej, min blogg kan inte ha varit rolig dom senaste dagarana - jag har varit för lat för att skriva. Helgen har vart helt galen. I fredags vet jag inte vad jag gjorde :s men i Lördag var jag hos mina kusiner med 3tjejer från jobbet där det var en del folk, drack upp min dricka förvånanadsvärt fort och det säger ju sitt..Sandra,cattiz och jossan drog till terassen, vågar inte tänka på vad som hade hänt om jag hade följt med, Aja nog om det.
Igår jobbade jag och det gick greeeeeeeeeat (arbetsskada). Ska jobba idag med, fast igentligen skulle jag inte det, men nu får jag 2st biobiljetter vilket som inte känns helt fel.. Ang bio, hålla min vänner, när ska vi se SAW 4? Fredag kanske?Angående en helt annan sak så har jag hittat en ny favorit blogg, hittade henne genom Blondinbella faktiskt, haha denna otroligt sköna tjej som bär namnet Anna hibbs, hade tydligen skrivit ett inlägg om BB som hon tyckte var otroligt omoget, credd enligt mig. Jaja, hon är iaf min favorit bloggerska. Nu ska jag äta minma potatisbullar och göra mig iordning för att åka till skolan..

// m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0