oh herremin jö..

Alla mina vänner vet att jag är kändis galen, jag kan se en riktig jävla B-kändis på stan och bli helt till mig, bli helt skakig och förstelnad typ. När jag var mindre sydde jag en kudde i syslöjden coh skulle skicka in till Bigbrother Lina, (inte carolina utan hon coola bruden) aa iaf jag bli mobbad för det än idag.
På den tiden Exellence fanns hade jag stenkoll på alla brudarna och befann min på en jävla massa spelningar, en av dom var på solvalla, där jag skänkte mitt finaste gossedjur tillochmed!
När en av skådespelarna ur "tomten är far till alla barnen" kom till donken och käkade höll jag på att svimma kändes det som.. jag måste nog ha kändis-fetisch eller något...


Vid det tillfället jag skrev ett helt inlägg om Kat von D drog jag iväg ett mail om hur jävla grym hon är, kollade min mail idag och såg att jag hade fått svar!!

"Dear Malin,
Thanks for the email and nice compliments.  Much appreciated!  

Ciao, Kat Von D"

min dag kunde fan inte har blivit bättre.. Kat von D är förjävligt cool och grym på det hon gör. Att hon ens svarade är helt gudomligt. Ska nog skriva ut det dära mailet och rama in det (ta det med en nypa salt)
Nej Nu ska jag googla lite bilder på denna skönhet!

// m


image75 var denna nisse som kom till jobbet, så ni vet!



Kommentarer
Nina

Magdalena Graaf kom i driven idag, när jag stog i ettan. sen fick jag iofs ge ut maten till henne också :P maha

2007-12-05 @ 17:59:28
URL: http://www.nnina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0