nakenchock, sexattack och kåtbock

malin och jag har blivit förjävligt torra. har förövrigt blivit sjuk, är aldrig det, eller är väl hypokondriker ibland kanske nu också med tanke på hur mycket plugg det ska komma dom kommande veckorna. lovet är jävligt efterlängtat. har brännt alla mina pengar redan så förvänta er inte några presenter som är värda att hurra för.
försöker få hit elli så vi kan leka lite, hon e dock sjukare än vad jag är. hade min frånvaro sett bättre ut hade jag varit hemma imorgon, men som man bäddar får man ligga.
kollade på heroes precis, jag är kär i peter petrelli, och lite tänd på brorsan hans, så damer, dom vill jag ha för en natt i julklapp, samtidigt helst!
av david har jag önskat mig en strippa då jag trodde det var det som kom innanför dörren på fröken isenborgs 18års fest. men det var det inte så får väl ta det i julklapp.
förövrigt ville jag ha den där "strippan", men han försvann innan jag ens förstått att han inte skulle stå där i röda stringkallsonger som jag såg i huvudet. så fanns inte så mycket mer och göra än att svepa bärsen och kolla runt.
ska bli lugn helg hoppas jag, orkar inte skriva mer, ska tvinga hit david nu.


Kommentarer
Nina

Aaaa det var det jag menade på Mctime :P skitkul! :D haha

2007-12-05 @ 17:58:06
URL: http://www.nnina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0