mardröm.

jag hade en jätte mardöm inatt, jag var så jävla sur och ledsen. Du gjorde precis så du sa att du inte skulle göra, jag skrek att du var precis som alla andra..du vände dig om, skrattade mig rakt i ansiktet och gick därifrån med henne. Jag var sur imorse när jag vaknade och har vart på dåligt humör hela dagen för den där drömmen. Det sjuka är att det var längesen det var ngt mellan oss, eller längesen var det väl inte men det var inte igår om man säger så.. Jag ska alltid sätta mig själv i svåra situationer, pratade med pillan igår?! då sa hon "varför ska du alltid sätta dig i dom här situationerna?" och aa varför ska jag? det verkar som om jag älskar att göra det komplicerat för mig själv, sätta mig själv i situationer jag inte kan ta mig ur, det slutar alltid med att jag blir sårad eller att jag sårar någon. helvetespissskit är det enda jag kan säga just nu.

/m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0