ladys looking hot

fortfarande sjuk, det suger. idag när jag skulle till skolan så märkte jag att jag hade glömt mobilen hemma, så fick springa tillbaka, och när jag låste upp klappade mitt hjärta lika fort som ett mus hjärta, och för er som hållt i en mus eller hamster så vet ni att det går fort, jävligt fort. fråga inte om det är som kanin hjärtan för jag har försökt förtränga allt om mina kaniner då det visade sig att dom var bögar och pappa gav dom till en resturang där nere i Etiopien, stackars Lillan&Tussan.. Jag tror faktist det är dom enda djuren vi har haft som söta namn, min första katt hette liksom börje, sen min kameleont gustav, hamstern hette råttbert (pappas krav att jag skulle få ha honom) och nisse och daisy var väl normalt.. råttbert hade förövrigt den största pungen hamstervärlden hade skådat.
hoppas ni skrev upp allt det där nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0