jul?

orkar inte skolan  imorn. Lovar att sköta mig efter jullovet istället. Men jag måste, kommer jag få mitt studiebidrag?
hur fan ska jag hinna med alla julklappar? jag tycker inte om julen längre, inte någonstans ska ni veta. Ska fira jul på söndag,då jag även jobbar 11-18, vad ska jag göra på julafton?? fan också, ångest.

"min julklapp till dig är en fet mulning..med gul snö min vän"
vet exakt vem jag skulle ge det till..eller nej där ljög jag, men har mina aningar.


SKÅL!


jag kommer inte kunna sova inatt..igen..fan också. Vill hitta vad som är fel på mig.
jag kan aldrig bestämma mig..jag bestämmer mig för att det är "bäst så" sen så ångrar mig, vilken komplicerad människa jag måste vara, Jag behöver någon som gör mig glad, någon som inte får mig att känna ångest, orolighet och hela den versen.. Jag saknar en person som är på typ andra sidan jorden, jag har nu insett att jag var en jävla idiot. Det värsta är att vi aldrig kommer ses igen..ska sluta innan jag blir för djup

Sov gott! / m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0