isn't she lovely?

Måste du skriva 2likadana inlägg linnéa? antar det..
Idag skulle jag till skolan men det blev inte så, glömde dessutom sjukanmäla mig.. såg en jävligt sjuk film idag tror det hette "waiting" den var sjukt rolig/skön så jag rekomenderar den faktiskt! vet dock inte om den är gammal eller ny men det är massa sjuka människor som jobbar på en rest. Sen visar killarna snoppen för varandra på olika sett hela tiden, och om man kollar så får dom sparka den i röven, ungefär som den där leken man hade förut där man gjorde en rund ring med fingrarna på knät, sen om någon kollade om man ropade på den tex. så fick man slå den? förstår ni? aja bra film iaf!
Jobbade även idag och tiden bara rann iväg..dagarna bara rinner iväg.
Nej nu ska lyssna lite på K.R sen sova,

:)

jag älskar er, ni är min värld.


Kommentarer
linnea,

idiot, jag tog bort det andra. hade sjukt bråttom så tryckte för många gånger på publicera skiten

2007-12-08 @ 10:24:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0