ingen modeblogg här inte!

har jag chans på dig? du kanske har chans på mig? jag minns ej, är det denna vecka jag är kär i dig?


jag är egosentriskt, totalt förändrad men på skalan identiskt. Kan dö för min fru men det är inte sannigen nu, jag kommer springa in i väggen och ba raml itur, innan jag fatta vad som hänt, vilka broar jag bränt , går 12stegsprogram med "dom" och alla jag känner . Brukar va svartsjuk som få men det var värre då, när du lämna mig ibland blev hela världen grå, jag vet knappt vad som är bra med mig, varför du kämpar på och vill va med mig? för jag träffar min familj för lite och när jag ser dom så jobbar jag konstant och ägnar knappast tid med dom. jag tänker mest på pengar och mina framsteg men sanningen bakom ridån är nått jag ibland ser, det är då jag hatar mig själv för att jag är patetisk, det är som att leva i hell, fan vad jag är dekis!

Det är så logiskt alla fattar utom du, du har inte en aning, inte en aning, aning..att jag tänker på dig preics just nu

Hej jag heter petter mitt liv är som ditt, vet inte om du sett det men det liknar mitt shit, för jag ser allt svart på vitt alltid missnöjd med nåt, grubblar över saker som jag nog aldrig förstått deprimerad mellanåt, det jag bär på är svårt, jag tycker synd om mig själv när jag jobbar för hårt,  lovar och inte håller, det som driver mig finns. jag gillar dom som delar mitt syn sätt och flyger i min sfär, kanske tappat det helt, spelar för många spel,målat in mig i ett hörn,fått en törn det är då jag hatar mig själv och kommer på det för jag har ingen jävla aning om vad fan jag håller på med

Det är så logiskt alla fattar utom du, du har inte en aning, inte en aning, aning..att jag tänker på dig preics just nu


som jag sagt förut, vissa texter kan precis passa in!

//m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0