hhhhhola

Jag suger på att skriva här vissa dagar..eller snarare alla dagar?
i helgen har jag iaf jobbat/umgåtts med vänner..var hos nicole i lördags med lite folk, var som alltid. Ska sluta dricka när det är onödigt bara, madde har nästan blivit miljonär för hon gör så. Jennifer kommenterade även att min blogg var bra, sånt är alltid roligt!
har även fått lära mig kök på jobbet, var överdrivet roligt faktiskt!
Jag har inte handlat en enda julklapp än, vi har inga planer alls inför nyår, vi måste planera hallå?
jag vill göra något annolunda..inte käka hos någon, sen dricka, sen dra vidare som man gör på en vanligt tjejkväll typ, aja. Det är även tomt hemma eftersom mina bröder lämnat fågelbot till ett eget ställe.
Pillan åker itll England imorn och är borta 3V, hon kommer hem 2jan. Så det blir en jul/nyår utan henne..
Aja.. heiipa!

/m



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0