:?!:!?

jag skriver här för min egen skull, och inte för någon annans..visst är det kul när man har många läsare men det är inte för eran skulle jag skriver, som vissa andras bloggar kanske är.
Jag vet inte vad jag ska göra, med många saker. Jag är en nål i en höstack känns det som, jag är så jävla vilsen.
jag måste sluta ****** jag mår inte bättre utav det, mår inte bättre utav något.
Jag är trött på så jävla många människor, jag vill utesluta er i mitt liv, radera er från minnet, orkar inte bry mig om moralkakor. Jag märker så väl vilka som står mig närmast hjärtat när vissa saker händer, jag har blivit sviken så många gånger det här året, jag har blivit bättre på att läsa av människor, jag känner när något fel. Jag bara längtar tills 2008 börjar, nytt år, nya tag, eller vad är det man brukar säga? 2007 har vart ett jävla piss år, tror många håller med mig om det saken. Men julafon och allt, god jul på er!

/m



Kommentarer
j

jag håller med dig. år 2007 kan slänga sig i väggen. Nästa år blir det banne mig nytt år och nya dag. Dock så var det nånting jag sa förra året också.. men det här gången ska det bli andra bullar !

2007-12-24 @ 20:55:51
URL: http://jonnnaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0