Diamonds Are Forever

nu när julen närmar sig är jag nog inte ensam om att bli helt shoppingtokig.
jag drömmer om allt jag önskar mig, och jag brukar inte vara materialistisk!
igår hade jag sånt magknip som jag alltid lyckas få på helgerna pga att jag
alltid glömmer att äta middag för att jag vaknar alltid så sent. så när jag kom
hem grät jag nästan för att det stack så mycket i magen, egentligen får jag
skylla mig själv men jag tycker ändå synd om mig, och om dom som jag
är med när det blir så, för jag blir så tyst av mig då.
iaf inatt drömde jag om en pälsmössa från topshop som jag är helt tokig i!
är det någon som har tips vad man ska köpa till mamma&pappa i julklapp?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0