dessa tider

Jag sitter och funderar på när jag ska hinna handla på denna mellandagsrea, åka till stan finns inte på världskartan, jag hatar mycket människor, jag tycker inte om att vara ensam heller, men det är en helt annan sak att brottas med ett x antal tusen människor som är ute efter just den dära saken du vill ha, får ångest bara jag tänker på det. jag behöver saker till nyår, kläder och allt som hör till.
Det finns ingen dag jag slutat tidigt på jobbet heller tidigast är imorn, 16.30. Inget att hurra för liksom..Funderar på om jag bara ska vara med familjen på nyår, jag känner inget behov att göra någonting roligt, som inte ens är roligt. Aja får se vad alla andra vill göra också.
Måste även köpte mig en parfym, linnéa tipsade om chanel's nya, men har ju alltid tyckt om Gucci parfymen så det kanske blir den annars, beslutsångest? JA ovanligt? fråga linnéa.. terapeut nästa?

Jag har även kollat på den nya filmen med will smith " I am legend " min filmsmak kan kallas konstig, men en av dom bästa filmerna jag sett

 
image78





"were not here to say goodbye, we here to say Hi, cause we haven't seen you for a while"

/m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0