brev från göteborg

en anledning som gör det jävligt skönt att komma bort ibland är att man hinner rensa huvudet. jag har väl gjort det, till en viss del eftersom när det är fylla finns det ångest.
kom ner hit i lördags, minns faktist inte vad jag gjorde, jo juste, började kolla på elf sen satte jag mig vid datorn och fastnade vid en blogg, sjukdom.blogg.se, brukar inte fastna för bloggar som inte e mina vänners, men den berörde mig. så där satt jag, sen dagen efter så var det fotboll på o'larrys. fotboll och öl. sen åkte jag och abbe till hans flickvän för vi skulle hålla hennes kanin sällskap, och hon bor där jag bodde tills jag var 8a, så jag tvingade abbe gå runt och titta på min gamla gård, och backen som jag lärde mig cykla i. han tyckte det var skittråkigt.
sen kollade vi tv och rökte, han sin cigarr och jag mina cigg. sen sov vi.
dagen efter var det julafton, gamla vanliga, eller min kusin var på sjukhuset och tryckte ut en skitunge som ska heta leo. sen drog jag och abbe med hans mamma till henne och drack. fan vad bakis jag var imorse, och mina knän gjorde ont, som alltid när jag e bakis..
min bebis e sjuk tror jag, han har bara legat i min säng dom 2senaste dagarna och knappt ätit något. så jag bar ner honom och försökte få honom att äta men det ville han inte. elaking där, han gör mig orolig, får liksom ont i hjärtat, men jag e nog bara paranoid.
imorgon blir det hemgång, skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0