..

förlåt för dålig uppdatering (igen!).. som jag trodde så hörde han inte av sig i måndags, och jag förstår verkligen inte varför. Skulle jag åka till Bollnäs, skulle jag hört av mig..iaf förut, nu vet jag inte. Gång på gång sviker du? är det verkligen så jobbigt att ta upp telefonen och slå in mitt nummer? aja, gjort är gjort. kom ihåg det.

Igår hade vi julbord i skolan, 97pers eller något var det, var iaf riktigt mysigt och mormor&morfar kom förbi och åt :)
Satt även och pratade med cissi en hel del om alla minnen och sånt vi har, du är bra vännen.
Kom hem och var helt död, mina bröder lämnar boet idag, dom flyttar hemifrån.. så igår ville jag vara snäll mot Robin som låg i mitt rum och kollade på film, även fast jag ville sova fick han kolla klart tills filmen var slut, så oerhört snäll jag är! Kommer kännas tomt här hemma iaf, inga sjuka storebröder som går runt och är som dom är. Jaja, trodde iaf jag skulle jobba idag, men det skulle jag inte, så jag tog josefins 3sista timmar så jobbar 16-19.
Hon åker ju till Norge snart och kommer sakna dig lilla filur!!!!! får hoppas på att honb juder på en avskedsfest eller något liknande ;)

Nej nu måste jag göra iordning mig,

/ m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0