trååååk

Vad heter du: malin viola nordh

Var bor du: kallhäll

Trivs du där: duger i krig :)

Brukar du läsa horoskop: alltid!

Har du körkort: nej, har du?

Favoritdjur: min älskling roy <3

Festar du mycket: inte alltför mkt ;)

Sprit, cider, vin eller öl: cider

Brukar du bli för full: näääe
Antal kuddar i sängen: 2 st

Äger du ett busskort: Japp.

Vad åt du till frukost: rostad macka med kaviar
Har du haft sex idag: neeej

Nästa mål i ditt liv: bli polis :)

Hur svarar du i mobilen: beror på vem som ringer ;)
Antal timmar sömn inatt: 7 tror jag

Sov du ensam: Ja. :

Din hobby: vänner!

Vad är det för veckodag?: Tisdag

Vad åt du senast: korv och makkisar :D.

Vem fick du sms av senast: ellinor tror jag
Vem ringde dig senast: jadu..

Godaste ölen du druckit: kommer inte ihåg

Vilka hårfärger har du haft: blondt, ultra blond, brun, ljusstbrunt, mörkbrunt..många

Vad såg du senast på TV: sjunde himlen & will&grace :)

Vad läser du för bok just nu: den sjätte passageraren

Längd: 169.5

Skostorlek: 36-37

Hårfärg: olikt

Är du kär i någon: neheedu

Vad gör du om ett år: pluggar/jobbar
Önskar du att du bodde någon annanstans: jaaa

Dricker du: mycket möjligt

Vilken parfym använder du: olika

Vilka skor använder du: antingen adidas skorna eller som vita som nea snott för tillfället :)

Dagens klädsel: jeans, t-shirt och luvtröja

listan kommer ifrån www.kenzaas.blogg.se



Kommentarer
linnea

precis som du döpte inlägget till, det här är tråkigt! avgå med sån här skit malin.

2007-04-24 @ 10:43:53
malin

ja men jag orkar inte skriva ett inlägg, det är faktiskt jobbigt..haha men nu har jag
skrivit ett :]

2007-04-25 @ 09:29:31
URL: http://mvn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0